sobota, 2 marca 2019

#18) Moja lista marzeń i życzeń: wersja LPS! :D

Cześć!

W tej notce napiszę o moich wieelkich marzeniach lps oraz o tych, które zwyczajnie chciałabym mieć. Będzie to część o lps Pop, tych nie pop nie za bardzo mam na tyle dużo wyszukanych. Prawdopodobnie jednak, gdy natrafię na coś, co z pewnością chcę dodać do mojej listy to po prostu edytuję ten post uzupełniając go o nową pozycję, tak samo zrobię, gdy już coś zdobędę 😀 Więc na razie są te największe marzenia i życzenia, głównie pop, a już niedługo być może pojawi się tutaj coś nowego 💖 Będę wyliczać w punktach, zaczynając od najmniej popularnych kształtów do tych najbardziej i tych ulubionych przeze mnie 💪 Start! xD

💛

💛
💛💛

  1. Collie


Tutaj nie ma żadnych marzeń, a jedynie zaznaczone są te, które ewentualnie, nawet bym chciała. Są to #67,  #363 oraz #1676. Swoją drogą miałam kiedyś tego szarego, ale się wymieniłam i teraz żałuję. 😩 Chciałabym go teraz najbardziej ze wszystkich, jest taki śliczny, szary. <3 Fioletowy może być i dziewczyną i chłopakiem, a #67 jest po prostu ładny, ma bardzo ładne kolory i cieniowania. 👌👌

2. Cocker Spaniel


Kto z was też miał fazę na spaniele kiedyś, a teraz raczej bardziej tego nie rozumie? 😂 O, albo pamiętacie Paulinkę Sob, tą szaloną kolekcjonerkę spanielków, która była hejtowana od góry do dołu? 😂😂😂 Jeśli ktoś dłużej w tym siedzi to nie ma opcji, żeby jej nie znał haha 😂💗 Wracając do tematu strasznie marzy mi się ten przeeecudowny brązowo-biały piegowaty spaniel z przeepięknymi zielonymi oczętami 😍😍 Dla mnie to istny ideał, szkoda tylko że za co najmniej 200 zł 💁💁 Dodatkowo chciałabym te zaznaczone kolorem petszopki czyli puzzlowy, #252, #568, #672.  Szczególnie zdobyła moje serce brązowa ślicznotka 💘💘

3. Shorthair






A oto i shorthairy, które mi się marzą lub które zwyczajnie chcę. Zaznaczona na czarno kotka #69 to moje MARZENIEEEE, poważnie. 💓💓💓 Według mnie nie ma czegoś piękniejszego, niż ta delikatna, biało-różowa, lekka uroda. 💆  Dodatkowo wspomnę, że na tym wyższym zdjęciu są przedstawione te rzadsze shorty, które w sumie chciałabym wszystkie, ale postarałam się wybrać te które najbardziej jednak bym chciała i zaznaczyłam je na różowo. Zrozumiał ktokolwiek cokolwiek? XD 👏👏 Mega podobają mi się #126, #138, #246, #318 oraz #336. Cudne, nieprawdaż? 😊 Niestety na tej ilustracji nie było wliczonych dwóch innych, których bardzo pragnę. Żółta z łezkami w oczkach #733 to raczej życzenie, ale księżycowa #852 to moje ścisłe marzenie. Nazywałaby się Moon. Ahh jakaż ona śliczna 💥💥

4. Dog Niemiecki


Tutaj znajdują się zaledwie 3 moje życzenia i jedno marzenie, #184. W zasadzie jest to Diabluś, ale jest on megaaśny, tak bardzo, że muszę go mieć. Szary, pięknie cieniowany i z tymi cudoo oczami 😍😍 Chciałabym mieć także #244, #636 i #817. Nie potrzeba mi więcej, bo każdy z nich jest idealny w sumie do wszystkiego X D

5. Jamniki


Nadszedł nareszcie czas na mój ulubiony kształt, którego przedstawicieli w sumie nie mam w mojej kolekcji... 😰 Jednak mam w całkiem poważnych planach zmienić to w jak najbliższym czasie. Z pewności dołączy wtedy do mojej kolekcji jeden z czarnych kółek- moich marzonek 😂😀 Będzie to przecudowna i najpiękniejsza #518, jej siostra #1211 lub równie cudownaaa #932. brak mi epitetów już  Jeśli po spełnieniu tych marzeń najdzie mnie ochota na jakąś jamnikową nowość to zainwestuje w #640. 💘 Naprawdę mam ogromnego smaka na pierwsze dwie pozycję i nie zaprzestanę, dopóki ich nie przytulę XD to się przestaje robić normalne  

💛

💛
💛💛

To już koniec na dziś 💖 Napiszcie koniecznie w komentarzu, co sądzicie o wybranych przeze mnie figurkach i czy wam także się marzą. Tak nie na temat, macie jakieś synonimy do słowa marzenie? haha 😂 Liczę, że was nie zanudziłam i do notki za dwa tygodnie (lub za tydzień na molebookijab.blogspot.com )!! 💙💙💙

Bawcie się dobrze,
~Ija B

4 komentarze:

  1. Ja bym bardzo chciała zobaczyć taką listę z niePOPami. ^^ #318 jest bardzo ładnym shortem. Ciekawe czy gdzieś można go jeszcze dostać w bardzo dobrym stanie, bo większość figurek z futerkiem po tylu latach wygląda jak przeżute przez psa. :P
    P.S. Wytłumaczy mi ktoś, dlaczego tyle wiader hejtu wylało się na tę dziewczynkę? Mówię o Paulinie Sob. Kiedyś wyświetliło mi się kilka jej filmów i to, co działo się w komentarzach przechodziło ludzkie pojęcie. Wiele niemiłych i wulgarnych słów za co? Za nagrywanie filmików o ulubionych zabawkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za komentarz. Myślę o zrobieniu takiej podstrony na nie Pop'owe marzenia. A co do Pauli Sob to współczułam jej także, że ludzie tak ją hejtowali za nic. W końcu miała jakieś 9 lat, nie można było oczekiwać od niej nie wiadomo jakiego profesjonalizmu. Szczególnie, że oglądałam ją jako 6-8 latka, więc było mi przykro, gdy później odeszła. ;(

      Usuń
    3. Niestety. A wiadomo, że zawsze najgłośniej szczekają najmniejsze psy, czyli osoby, które same niczego "profesjonalnego" nie nagrały, albo w ogóle nie stworzyły żadnego filmiku. Szkoda dziewczynki. Mi całkiem podobały się jej filmiki, w których pokazywała domki itp. :P

      Usuń