środa, 5 czerwca 2019

#24) Oficjalna strona Littlest Pet Shop!- Co takiego wymyśliło hasbro?

Cześć!

Po drugiej stronie laptopa oczywiście Iga, a teraz pora na notkę o stronie internetowej poświęconej naszym kochanym figurkom! 
Nie no, ja w ogóle nie zgapiłam takich powitań od Julie z Mój Świat Lps... 
W każdym razie, dzisiaj pogadam sobie o stronce na której można całkiem nieźle się pobawić jeśli ma się 8 lat , także będzie fajnie, śmiesznie, ciekawie, zaczynamy! 💕

Źródło informacji oraz zdjęć: https://littlestpetshop.hasbro.com/pl-pl



A więc ja całą stronkę przeglądałam i screenowałam na telefonie, tak że taki jej wygląd będzie tutaj przedstawiony 😊 Kiedy tylko nam się załaduje, widzimy coś takiego. Zbyt skomplikowane to nie jest, wygląda estetycznie w sam raz dla mnie, w końcu tak bardzo mam 8 lat  Mamy charakterystyczne trzy kreseczki menu, lupkę do szukania czegoś, choć nie przychodzi mi pomysł czego, oraz nasze logo G5. Pokazuje się nam przekierowanie do serialu online Późny wieczór z Bev, ale o tym później. Oczywiście przewijając natrafiamy na inne miejsca, ale o wszystkim w swoim czasie.


Dobra, jednak nie w swoim czasie, powiem od razu ;P Później widzimy zakładkę Nie wiesz, gdzie zacząć? oraz Znajdź inspirację!. Czy tylko ja nie mam takich problemów kolekcjonerskich? 💁😂
Mega mi się podoba ten lisek z puszystym ogonem, aaa 💓


Po otwarciu menu widzimy w zasadzie w skrócie wszystko co jest na stronce. Prawda, nie jest to bardzo rozbudowany serwis, ale co tam. 😝 Jest to już wcześniej omówiona strona główna, na której nic nie ma, wyszukiwarka zwierzątek, która chyba nie ma sensu, gry, wideo oraz Moje zwierzątka i sklep. 😃


Może po prostu przejdę do przeglądania wszystkich zwierzątek. Teraz widzicie tak zwane filtry, które mają pomóc na znaleźć to, czego szukamy. Podstrona reklamuje się hasłem Tak wiele sposobów kolekcjonowania!. Jest ich, według hasbro w końcu aż 4! Można kolekcjonować kolekcjami, specjalnymi kolekcjami, czk, co... Aha, ok. Chodzi tu oto że hasbro twierdzi, że można zbierać np. same małpy, lub tylko i wyłącznie figurki z kolekcji np. Black and White. Więcej o takich specjałach w jednym z moich postów. :)


Kolejne dwa sposoby to kolory i rozmiary. Muszę niestety to powiedzieć: WTF?? Kto kolekcjonuje lps kolorami? Np. zbiera tylko czerwone?! Dla mnie to debilne i serio nie wiem, co te zakładki tu robią. Mogli zrobić masę lepszych opcji zamiast tych "sposobów kolekcjonowania" 😒


Tak wygląda już to zasadnicze przeglądanie peciów. Widzimy zwyczajnie każdego z nich. W ogóle Hasbro nadaje od teraz każdemu imię i nazwisko. Nie wyobrażam sobie tego, ale jak widać, jakoś dają radę XD Widzimy też do jakich zwierząt się zaliczają i w sumie tyle.


Gdy klikniemy na jednego z nich mamy podane najważniejsze parametry. Imię, nazwisko, kategorię i dokładny gatunek. O tych dwóch symbolach na górze będzie później. Dodatkowo jest też podany rozmiar petka. Na przykładzie, Alia Lagarto to aligator, rozmiaru klasycznego.


I ciekawostka, która trochę daje do myślenia! Są tutaj wyżej wymienione filtry wyszukiwania. Ale jest też seria. Nie wiem o co chodzi Hasbro, ale są tylko serie 1 i 2. Może 1 to G4 a 2 to G5? Choć i tak na to nie wygląda, ale patrzcie dalej. 


Gdy wyszukamy od roku wydania najstarszego, to widzimy to. Oznacza to ni mniej, ni więcej, że Hasbro kompletnie wyparło się istnienia kiedykolwiek G2 i G3. Dlaczego, po co, jak...? Dziwne...




Dalej mamy te nieszczęsne sposoby kolekcjonowania. ;\ 


Ale to głupie XD. Kto normalny wybiera tak lps, żeby były zielone, bo TAK KOLEKCJONUJE? Moim zdaniem to nie jest żaden kolekcjoner.


Nie komentuje... No dobra, skomentuje, te "maleńkie" są urocze 💕 Ale może lepiej by było nazywać je normal, midi i mini? Albo maxi, mini i mini-mini? XDD Jak tampony 😂


Kolekcje dla mnie są już spoko. Dużo więcej napisałam o nich w poście o tym, dam linka: https://zzycialps.blogspot.com/2019/02/nowa-generacja-hasbro-wraca-do-g2-ocena.html


No właśnie, to już ma sens z tymi specjal seriami. 😆


Postanowiłam od razu opisać funkcję, która jest na prawdę mega i ma sens. (O ile ktoś kolekcjonuje G5, rzecz jasna) Szkoda, że nie ma czegoś takiego dla G2. Kurczę, chyba zostanę informatykiem tylko po to, by ją stworzyć 💁😂 Jest to moja kolekcja i moja lista życzeń. Właśnie do tego służą wyżej wspomniane przyciski przy każdym lps.


Mnie się taki zamysł bardzo podoba, można wszystko uporządkować i w każdej chwili sprawdzać, odznaczać, dodawać, przeglądać, zachwycać się. To nie to samo, co te nasze diy listy 😂 (Jak nie wiecie o co chodzi, to wzywa post o tym: 


Mamy tutaj taki licznik, ile posiadamy z danych podserii i ile nam zostało. Dla mnie bomba. Tylko dlaczego jest tu zaledwie 114 kotów? Nie sądzę, że w całym G5, i chyba w G4 było ich tylko tyle.


Przejdźmy do materiałów wideo. Jest to wcześniej wspomniany serial internetowy, reklamy telewizyjne oraz inne filmy lps. Grafika super. Aha, no i mam tą czarną kotkę, nazywa się Angela. Tak nie na temat 😜


Serial to taka wersja jakiegoś teleturnieju, wywiadów, nie wiem czego tylko że lps z lps. Jedynie zerknęłam, ale wydaje się być fajne, i kto wie, może obejrzę trochę?


To jest cudowne 😂😂 Takie szczere, prawdziwe, "Oglądaj jak inne dziewczynki bawią się lps, to takie fascynujące! Nafaszeruj się tymi reklamami, którym, i o ile, jakimś cudem uciekłeś!" XDD
Tak serio nie ma tam nic ciekawego, kilka przestarzałych reklam i tyle.
ALE NIE CZEKAJCIE! Weszłam tam teraz i są tam reklamy G2, OMG ALE MEGA 😱😱 Co za czasy, jak to wszystko było w sklepach, jest tam nawet shorthair. <33
Jedna z nich:


Oto i quiz ze zwierzakami dla osób, które nie wiedzą jakie podobają im się lps i od jakich powinni zacząć 😒😒 No ale, okej, gdy wchodzimy w to okno, włącza się ogłuszająca muzyka i możemy zaczynać nasz quiz!


Jest tam chyba koło 14 takich głupich pytań jak powyżej xD 


Kolejne...


Oto mój wynik. Prawda, od dziecka marzę o lataniu 💔 Jednak ptaków-petków niezbyt lubię. Zazwyczaj mają dziwne dzioby, nie stoją i są jakieś zniekształcone. 😞


Czas na gryy!! Fajnie się zapowiadało, chciałam sobie w coś pograć, ale niestety... No, sami zobaczcie.


W "Grach online" możemy zauważyć jakże wielką różnorodność i obszerny wybór. Jest to "Zabawa w chowanego LPS" i jakże inna "LITTLEST PET CHOP ZABAWA W CHOWANEGO". No cóż, nawet nie wiem co to jest. Nie wiem jak was, ale mnie nie zachęca. Kojarzy mi się z G4 i serialem telewizyjnym 😖😖 Okej, pograłam, w pierwszej szukamy na czas wyskakujących i znikających lps'ków. Fajne, dla 5 latek. Drugiej nie ogarniam, nic tam się nie da zrobić.


Aplikacje..


To przekierowania do dwóch apek na telefon lub tablet. Nic ciekawego, miałam kiedyś pierwszą i całkiem długo grałam, ale miałam jakieś 9 lat. xD 


Na koniec mamy coś, w czym pokładałam nadzieje. Wydawało się to jako fajne, może, może...


Kolorowanki... Nie skomentuje... Tak to wszystko.


A w Oglądaj i zbieraj zwierzaki robi się już ciekawiej. Są tutaj jakieś kilka katalogów z G3, dwa obrazki z serialu i uwaga, uwaga, szok!!! G2!! 4 ładne petshopy, w tym dwa całkiem pożądane kształty. Wow, nieprawdaż?


Nie rozumiem tego... Tu też jakieś dziwne zdjęcia, które, nie mam zielonego pojęcia, co tu robią. 
Ale są tu także stara, dobra Blythe razem z jakimiś szkicami ciuszków i bardzo ładnym kotkiem z G2! Co to robi, dlaczego hasbro zamieszczcza takie odwołania do G2, mimo wyparcia się jego? Dziwne, niezrozumiałe, przecież ktoś chyba nad tym panuje, no nie?


Pora na największy niewypał znany inaczej jako sklep. Sklepem to się nie powinno nazywać. Niby normalne, że na stronie jakiegoś produktu będzie możliwość kupienia go. Tylko że na tej stronie jest dostępne 11 produktów. Tak, dobrze przeczytaliście, hasbro z niewiadomych przyczyn dodało zaledwie, jedynie, tylko, wyłącznie 11 produktów. 😓 W dodatku nie jest tam podana cena i nie da się nic kupić, a jedynie przekierowuje nas do innych firm które sprzedadzą nam figurki, podejrzewam że np. smyk, itd. (sprawdzam) Tak, zgadza się, są to jakieś sklepy internetowe.






Tutaj kawałek ściany, którą przeglądałam pośpiesznie. Wśród szczęśliwych 11 zestawów znalazły się lps z kwiecistej i spragnionej serii. Swoją drogą zapomniałam o nich pisząc post o różnych podobnych seriach, który już wyżej podlinkowałam. A szkoda, bo te spragnione na prawdę mnie zauroczyły. 😜



Są w takich zestawach. Omg, jakie to słodkie, toż to automat na picie z peciami w roli głównej 💗💗 Gdyby to było G2, a w środku jakiś pop to dałabym wieele żeby to sobie rozpakować 😻


Kolejny hit. No, ludzie, to są puszki z piciem, ale zamiast picia są pecie!!! 😍😍 Czy da się coś wspanialszego? ❤



Pojedyncza puszka. 💗



Zwierzaki trochę lepiej widoczne. Mamy tutaj jakieś niezidentyfikowane latające coś, pieska mopa, kangurka, flaminga i jakieś kotowate coś. Taki egzotyczne zwierzęta, podobnie jak pyszne napoje z palemką 💕



Tak to opisało hasbro. Powiedziałabym jednak, że TYLKO a nie AŻ 10 zwierzątek. No i nie nadawałabym im imion takich jak "Pomarańczowy Szczeniak" i "Lemoniadowa Kicia". Serio, nie... xD



💛
💛
💛💛

Wszystko już sobie omówiliśmy, strona Littlest Pet Shop nie pozostawia już nam żadnych tajemnic! Możecie na nią wejść, może znajdziecie coś, czego ja nie wypatrzyłam, jednak wątpię. Mimo wszystko, dajcie w takim wypadku koniecznie znać w komentarzu! 😊 Moja opinia strony jest mimo wszystko pozytywna, za to, że są te imiona i nazwiska lps, którymi można się inspirować, za ten serial Późny wieczór z Bev, no i za super listy "Mam" i "Chcę". Bardzo ciekawią mnie dziwne przecieki z G2 i to, jak hasbro bezczelnie postanowiło zapomnieć o istnieniu "starej serii". A może prawda jest całkiem inna... No cóż, tego jak na razie chyba się nie dowiemy. Także to już na tyle na dziś, widzimy się za dwa tygodnie w całkiem nowym poście i do zobaczenia!!!
 P.s. Wpadajcie na drugi blog, jest super!: https://molebookijab.blogspot.com/

Bawcie się dobrze,
~Ija B


!!!Bonus!!!
Macie dodatkową fotkę w bonusiku specialnie dla was 😱 xD










2 komentarze:

  1. Ten lisek z puszystym ogonkiem to jakaś rasa kota. Mnie to nie przekonuje. Wygląda bardziej na rysia. xd
    Sposoby kolekcjonowania mają sens... gdyby nie były sposobami. Bo to faktycznie średnio trzyma się kupy. Ale to jedynie nazewnictwo. Natomiast wyszukiwanie tymi kategoriami całkiem się sprawdza. Ale mam deo tego jedno, ale wielkie ALE. Dlaczego na stronach Hasbro nigdy nie ma pełnej listy figurek? Tylko gdy wychodzą z nową generacją, to tak jakby nie przyznają się do starej. I tak oto teraz możemy znaleźć na stronie tylko figurki z G5, wcześniej tylko z G4, a i tu nie wszystkie, bo tylko od któregoś numeru. Rozumiem, że strona idzie równo z marką, ale mogliby gdzieś dodać jakąś zakładkę ze starszymi figurkami. Sama strona jest bardzo skąpa i niewiele na niej znajdziemy. W dodatku jest aktualizowana dość rzadko. No nie wiem, nie wiem. :/ Nie mam zarzutów co do wyglądu czy funkcjonalności, ale na niej niewiele jest.
    Nową serię Hasbro dzieli. W pewnym okresie wypuszczali serię 1, po kilku miesiącach/roku 2, a niedługo powinna do nas dotrzeć 3. Tylko po co? Jak dla mnie to wprowadza całkiem sporo zamieszania i jest kompletnie niepotrzebne. To jest już totalne odcięcie się od tego, co było. Mogę rozumieć podejście "ruszamy z czymś nowym, zacznijmy od początku", ale ostatnio było tego trochę za wiele. Najpierw skończyło się G4 a z nim numerki, potem dosłownie weszło kilka zestawów niby G5, ale nie miały numerków, ani serii. Po kilku kolejnych miesiącach wypuścili G5 (aktualne) z właśnie serią 1, numerkami i imionami. Teraz wchodzi powoli seria 3-cia i tym razem już podobno zrezygnowali z imion i numerków. Idzie oszaleć. Dzieciakom pewnie to bez różnicy, ale jak ktoś już chce kolekcjonować, to naprawdę ciężko się w tym wszystkim połapać. Oprócz serii 1,2,3 wychodzą też poboczne rzeczy jak Głodne Zwierzaki czy Spragnione Zwierzaki. A one mają jeszcze własne serie........
    Kolejna sprawa, z którą muszę się zgodzić i wprowadza mnie w konsternację to sklep, który nie jest sklepem. W USA mają oficjalny sklep Hasbro i faktycznie można tam kupić figurki (za śmiesznie niską cenę np. 2$...), u nas takiego sklepu nie ma. I chyba nie ma takiego w ogóle poza USA. Dlatego nie rozumiem dlaczego przekierowanie do punktów sprzedaży nazwali SKLEPEM zamiast napisać "PUNKTY SPRZEDAŻY".
    Kolorowanki i gry. Dopiero pisałam powyżej jak próbują się odciąć od starych figurek, co sama zuważyłaś, a jednoczenie sami wciskają nam stare aplikacje i broszurki z listami figurek. Myślę, że powód tego leży w tym, że wychodzą z założenia, że po prostu nie opłaca im się robić niczego nowego. Zresztą... Wszystko powoli się sprowadza ku zamknięciu linii Littlest Pet Shop.
    Serial z Bev i w ogóle "Nasz własny świat" bardzo mi się podobały. Mogliby wrzucić wszystkie odcinki na stronę. Tylko teraz już chyba nie ma sensu skoro go wstrzymali i raczej nie zapowiada się, żeby został wznowiony.
    Eh, takie tam przemyślenia. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woow, jaka długość! Nie wiedziałam, że kogoś też tak bulwersuje i zastanawia temat całej tej durnej stronki o.o I we wszystkim masz rację, to takie smutne, że lps zbliżają się do własnej śmierci :(

      Usuń