czwartek, 4 lipca 2019

#27) Tag kolekcjonerski LPS! *wreszcie*

Hejj!

Nie mylicie się, dobrze przeczytaliście! Prowadzę ten blog praktycznie 3 lata, piszę tutaj co tydzień, a nadal nie było ani jednego tagu lps. Tagu! Tego, który jest tak rozchwytywany i popularny wśród blogerek i lps-tuberek! 😱 Lecz, co najważniejsze, wreszcie jest! Juuupi! 😜 Mam nadzieję, że wyniesiecie jakąś przyjemność z takiego luźnego, niewymagającego posta 😂💙 Zaczynajmy!

*zdu*


1. Gdzie i kiedy zdobyłaś pierwszą figurkę?
Dostałam z jakiejś tam okazji (lub bez okazji) od kuzynki dwa lps. Później poszły w zapomnienie, walając się w zabawkach (czasem bez głów), aż w 1 klasie podstawówki nie obudziła się we mnie pasja za sprawą ówczesnej przyjaciółki 💘 Pozdrawiam Julię i Julię.

2.Ile figurek liczy Twoja kolekcja?
Ponad 100 figurek. Około 120. Nie liczę ich tak ciągle dokładnie, więc dokładniej wam nie powiem 😓

3. Ile masz popularnych lps?
Z tego, co mi się wydaje to 5. Nie wiem czy na pewno dobrze liczę. 💁 Mało, nawet bardzo mało, ale coż poradzić? Będę powiększać tą liczbę w przyszłości, to wiem na pewno.

4. Ile masz brokatowych lps?
Nie wiem tego. Jest ich może z 3, albo nawet 5? Coś koło takich właśnie kilku sztuk.

5. Ile masz lps z SEP?
żadnego 😭

6. Masz jakieś unikaty? Jeśli tak to jakie?
Nie mam. Chyba. Niestety z unikatów zawsze byłam noga i nie wiem do końca które lps nimi są, a które nie. Jestem także beznadziejna z wyszukiwania dobrych, korzystnych ofert. Ehh... 😩

7. Masz jakieś manie lps?
Może w małym stopniu ;) Są to jak już jamniki i dogi. Uważam, że są po prostu śliczne, niezależnie co by się z nimi zrobiło. 💗

8. Jaki jest Twój wymarzony lps?
Mam ich dużo. Pisałam o tym cały post, oraz mam zakładkę na blogu z chcianymi lps. Polecam sobie obczaić 😌

9. Chciałabyś mieć Comic Con  Kitty?
Tak, ale jakoś nie mam tak, że nie śpię po nocach marząc o niej.

10. Gdzie najczęściej kupujesz lps?
Na allegro, chociaż oprócz tego czasem kupię coś z olx. Często przeglądam oba te portale w poszukiwaniu petków.

11. Jaka jest Twoja ulubiona figurka? Gdzie i kiedy ją zdobyłaś?
Jest to spanielka Iris, którą powinniście doskonale znać. Kupiłam ją dobre kilka lat temu na allegro. Za równe 98 zł. 😆💁

12. Którą serię najbardziej lubisz? G1, G2, G3 czy G4, G5?
G2. Jakże mogłabym odpowiedzieć inaczej? G2 to są lps. To życie. To sposób myślenia. To jedyne co słuszne. 😜

13. Co sądzisz o serii G4 i G5? Która według ciebie jest lepsza?
G4 to shit nad shity. Nienawidzę ich 😰 Zaś G5 to spory postęp i dużo mega fajnych figurek. Wolę oczywiście G5, choć w porównaniu z G2 to jakieś niebo a ziemia. 😏

14. Co sprawia, że kolekcjonujesz lps?
To, że jest to moja pasja. Daje mi rozrywkę, uśmiech na twarzy i inspiruje do wielu ważnych spraw.

15. Co sądzisz o popularnych lps?
Uwielbiam je. Nie bez powodu to one są tymi najlepszymi. Mają uniwersalne kształty, pozwalające na różne zabawy, na różne charaktery i na każdy wiek. Np. buldogi nie pozwalają siebie zinterpretować jako słodkiego, miłego 5 latka. A oprócz tego są śliczne i różnorodne. (pop'y, nie buldogiXD)

16. Jak często bawisz się lps?
Rzadko niestety, choć jak już zacznę jakąś zabawę, to leży tygodniami czasem. Właśnie dlatego,z  powodu braku czasu i motywacji rzadko :(.

17. Co sprawia Ci największą przyjemność w zabawie lps?
To, ile różnych historii, postaci i miejsc można wykreować z ich pomocą.

18. Co sprawia Ci największą przyjemność w kolekcjonowaniu lps?
To, jaka wspaniała przygoda to jest. Jakie cudowne emocje wiążą się z tym plastkikiem 😂💘

19. Jak często kupujesz nowe lps?
Rzadko. Ale też zależy od czasu, pieniędzy, ochoty. Średnio raz na miesiąc-dwa. Ale nieraz jest to po kilka figurek.

20. Co najbardziej lubisz w lps?
Pytanie 18 na to odpowiada.

💜💜
💜
💜

To już koniec tego tagu, moi kochani. Myślę, że za tydzień w czwartek (wtedy wrócę już z obozu) będzie jakiś mądrzejszy post niż ten tag. Przewiduję coś związanego z ostatnim, jaki się pojawił, który koooniecznie musicie zobaczyć, jeśli chcecie być na bieżąco z "Z Życia Lps" 😀 Dobraa, to już by było na tyle, paaa!

Bawcie się dobrze!
~Iga

1 komentarz:

  1. G2 to stan umysłu. XD
    Muszę się zgodzić z uniwersalnością wyglądu POPów. Ale z drugiej strony taki szop czy foczka też świetnie się sprawdzają w odgrywaniu różnych ról. Ale fakt faktem są figurki, którym po prostu pasuje "starość". Dla mnie takim przykładem zawsze będą persy. :P
    Wypadałoby podziękować wszystkim LPS bloggerkom, które wrzucają tagi, bo spadają mi one z nieba kiedy nie mam siły/pomysłu na posty. XD

    OdpowiedzUsuń